Börjes cup Del 3

Idag Startade jag bara ena klassen LB:n. Valde att inte starta La:n då det är svåra baner här nere och att gå upp till LA igen kändes onödigt med tanke på omständigheterna.

Det regnade över natten igen, underlaget var så sjukt dåligt verkligen! Skönt och bara starta en klass då må jag säga! Startade iaf som nummer 63, Lavendel kändes super fin även idag på framhoppningen! Även inne på banan gick det bra nollade min första grundomgång här nere! Kändes så sjukt bra!! Fick ett ner i omhoppningen hon orkade inte riktigt med bakkärran så bakbommen åkte ner! Men är galet nöjd för red precis så jag hade tänkt mig + poäng! Allt på banan kändes bra vad det gäller avstånd och så kom väl lite nära kanske till 3:an, Hamnade på en 25 placering av 88 startande och 22 placerade. Skit nöjd men hade varit roligt och få en rosett från börjes cup..

Var galet sugen på att hoppa La:n men gjorde inte det ändå, satt istället och fotade större delen av klassen. Lägger in filmen från klassen och bilder!

Även Dessa bilder från mia gardstig!

  1. Leave a comment

Leave a comment